Krick Motor Stirling zlatý smontovaný
ID: #KR-22100 | Značka: Krick ModelltechnikExpedice: -
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling zlatý smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z pozlacené mosazi.
![]() |
Krick Hořák stirlingova motoru zlatý
KR-22103 není skladem Expedice: - |
853 Kč | |
![]() |
Krick Hořák stirlingova motoru stříbrný
KR-22104 není skladem Expedice: - |
853 Kč | |
![]() |
Krick Hořák stirlingova motoru hliníkový
KR-22105 není skladem Expedice: - |
853 Kč | |
![]() |
Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor zlatý
KR-22120 není skladem Expedice: - |
498 Kč | |
![]() |
Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor hliníkový
KR-22121 není skladem Expedice: - |
498 Kč | |
![]() |
Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor stříbrný
KR-22122 není skladem Expedice: - |
498 Kč | |
![]() |
Krick Vnitřní díl skleněné baňky pro Stirl. Motor
KR-22123 není skladem Expedice: - |
719 Kč | |
![]() |
Krick Hořák trubka s knotem pro Twin Stirling
KR-22135 není skladem Expedice: - |
393 Kč | |
![]() |
Krick Baňka skleněná pro velký Stirl. motor
KR-22220 není skladem Expedice: - |
700 Kč |
Charakteristika
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling zlatý smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z pozlacené mosazi. Délka celk. 155mm, šířka 60mm, výška 105mm.
Robert Stirling byl skotský vynálezce prvního teplovzdušného motoru s uzavřeným cyklem, vynalezl ho v roce 1816. Stirlingův motor typu Beta má jen jeden válec, který je na jednom konci teplý a na druhém studený. Přehaněč, který není ve válci umístěn těsně, přesunuje pracovní plyn mezi teplým a studeným koncem válce. Pracovní píst na konci válce pohání pomocí klikového mechanizmu Stirlingův motor má vysokou účinnost v porovnání s parním strojem až 40%.