Motor DLA 128 ccm (čtyřválec, boxer) včetně tlumiče a příslušenství
ID: #2DLA0128 | Značka: DLAExpedice: -
Letecký benzínový čtyřválcový boxer motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 128ccm s výkonem 13,0 koně při 8000o/min., voln. otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha mot. 3400g, váha stand. výf. 120g x 2 ks., váha zapal. 180g x 2 ks.
![]() |
Otáčkoměr DLA
2DLA1001 skladem |
623 Kč | |
![]() |
Vstupní membrána pro 58 DLA
2DLA1054 není skladem Expedice: - |
623 Kč | |
![]() |
Unašeč vrtule pro DLA 116
2DLA1065 skladem |
863 Kč | |
![]() |
Zapalovací svíčka pro motory DLA
2DLA2025 není skladem Expedice: - |
335 Kč | |
![]() |
Válec pro motor DLA 32 / 64
2DLA2031 není skladem Expedice: - |
1 439 Kč | |
![]() |
Pístní kroužek DLA 32 / 64
2DLA2035 skladem |
181 Kč | |
![]() |
Kompletní karburátor pro DLA 64
2DLA2038 není skladem Expedice: - |
2 198 Kč | |
![]() |
Vstupní membrána pro motor DLA 64
2DLA2040 není skladem Expedice: - |
623 Kč | |
![]() |
Distanční sloupky pro motor DLA 116, 128 (4ks)
2DLA2052 není skladem Expedice: - |
575 Kč | |
![]() |
Vstupní membrána pro motor DLA 32 - stará verze
2DLA2064 není skladem Expedice: - |
575 Kč | |
![]() |
Píst pro motor DLA 32 / 64
2DLA2065 skladem |
613 Kč | |
![]() |
Jehlové ložisko pro motor DLA 32 / 64
2DLA2068 skladem |
383 Kč | |
![]() |
Senzor zapalování pro motory DLA
2DLA2085 není skladem Expedice: - |
287 Kč | |
![]() |
Hřídel vrtule 112 DLA
2DLA2097 není skladem Expedice: - |
220 Kč | |
![]() |
Motul 710 2T Original (1 L)
MOT104034 skladem |
345 Kč |
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 180je mírně podčtvercový plochý čtyřválec využívající válce motoru DLA 32 s vrtáním 37 mm a zdvihem 30 mm. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.
Karburátory vyráběný firmou Walbro jsou membránové, dvoujjehlové, opatřené sytiči.
Velmi lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1.
Doporučené svíčky: 4x CM-6
Doporučené vrtule: záběh: 27x10“, Akro/Sport/Maketa: 27x10“, 28x10“, 29x10“.
Součástí balení je: motor, 2x elektronické zapalování + 4 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 128 |
Počet válců | 4 |
Vrtání [mm] | 37 |
Zdvih [mm] | 30 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1400 - 8000 |
Výkon motoru (při 8000 ot./min) [kW] | 9.6 |
Výkon (při 8000 ot./min) [HP] | 13 |
Hmotnost (motor) [g] | 3400 |
Hmotnost (tlumič 2x) [g] | 120 |
Hmotnost (zapalování 2x) [g] | 180 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
Závit matice vrtule | 6×M5 |