Zcela nově vyvinutý motor v zemi zaslíbené Autíčkářským motorům Italii, druhou velmocí po Japonském OS MAX
S6TT BUGGY 3,5ccm má zcela nově navrženou klikovou skříň, která zlepšuje vnitřní průtok plynů, a tím zvyšuje výkon v každém rozsahu otáček.
Kliková hřídel o průměru 14 mm se silikonovou vložkou je potažena vrstvou DLC, aby se zabránilo opotřebení čepu a oxidaci. Kliková hřídel pracuje ve vysoce kvalitním zadním keramickém ložisku Swiss-Made.
"Válec a píst" s 3+2 kanály je vyroben ze speciálních slitin pro optimalizaci životnosti a spolehlivosti motorové jednotky. Ve spojení systému dlouhého zdvihu poskytuje S6TT lepší jízdní vlastnosti ale i větší točivý moment než předchozí motory. Super zarovnaná aerodynamická ojnice s "nožovými hranami" je rovněž vyrobena ze speciální hliníkové slitiny.
Karburátor odlitý s hliníkové slitiny je vybaven nejnovějším dvojitým seřízením spodního doladění plynu pro jemné vyladění/doladění přechodů. Tento nový karburátor zaručuje nízkou spotřebu paliva.
Zcela nově navržená chladicí hlava přináší nižší těžiště při stejném množství chladicích žeber.
- Tvrdé chromovaný výbrus s 3+2 kanály
- Píst obráběný CNC
- Vyvážená 14mm hřídel s DLC povlakem a silikonovou vložkou
- Lehká aerodynamická ojnice s nožovými hranami
- Chladicí hlava s nízkým těžištěm
- 14mm keramické hlavní ložisko švýcarské výroby
- Hliníkový tří jehlový šoupátkový karburátor
- Objem: 3,49 ccm
- Vrtání: 16,03 mm
- Zdvih: 17,30 mm
- Výkon: 2,70hp při 34.000 o/min.
Obsah balení
- Motor včetně karburátoru
- Hliníkové difuzory 7,0 a 7,5mm
- Gumové krytky
- Obtisky