PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

IF14-2 1/10 EP TOURING Car stavebnice (hliníkové šasi)

ID: #CM00007 | Značka: INFINITY
Dostupnost: skladem
Expedice: 1 až 2 dny
15 887 Kč
Doporučená cena: 17 269 Kč (ušetříte: 1 382 Kč)



Multifunkční programovací box LCD V2 Multifunkční programovací box LCD V2
HW30502001
skladem
959 Kč
ks
Bluetooth OTA - programovací modul Bluetooth OTA - programovací modul
HW30850400
skladem
1 814 Kč
ks
LED programovací karta LED programovací karta
HW86020041
skladem
402 Kč
ks
iSDT nabíječ X16 iSDT nabíječ X16
ISDT1003
není skladem
Expedice: 1 až 2 dny
16 694 Kč
ks
iSDT nabíječ D2 MK2 iSDT nabíječ D2 MK2
ISDT1006
skladem
3 190 Kč
ks
iSDT ESC 70 regulátor 70A iSDT ESC 70 regulátor 70A
ISDT1022
skladem
950 Kč
ks
KAVAN imbusový šroubovák - 1.5x120mm KAVAN imbusový šroubovák - 1.5x120mm
KAV750
skladem
191 Kč
ks
KAVAN imbusový šroubovák - 2.0x120mm KAVAN imbusový šroubovák - 2.0x120mm
KAV751
skladem
191 Kč
ks
KAVAN imbusový šroubovák - 2.5x120mm KAVAN imbusový šroubovák - 2.5x120mm
KAV752
skladem
191 Kč
ks
KONECT RACING HiVOLT CORELESS Digital servo LOW PROFILE (12 kg-0,07s/60°) KONECT RACING HiVOLT CORELESS Digital servo LOW PROFILE (12 kg-0,07s/60°)
KN-1207HVLP
skladem
1 919 Kč
ks
KONECT střídavý motor K1 ELITE, 10,5 Závitů - MODIFIED KONECT střídavý motor K1 ELITE, 10,5 Závitů - MODIFIED
KN-K11901006
skladem
1 823 Kč
ks
KONECT střídavý motor K1 ELITE, 13,5 Závitů - STOCK KONECT střídavý motor K1 ELITE, 13,5 Závitů - STOCK
KN-K11901008
není skladem
Expedice: 1 až 2 dny
1 823 Kč
ks
RSx3-ONE 10 FLECTION TYPE-T servo (12,5Kg) - LOW PROFILE RSx3-ONE 10 FLECTION TYPE-T servo (12,5Kg) - LOW PROFILE
KO30133
skladem
3 830 Kč
ks
LRP S10 Blast TC 3 CLUBRACER RTR - 1/10 bez elektroniky LRP S10 Blast TC 3 CLUBRACER RTR - 1/10 bez elektroniky
L120203
skladem
2 879 Kč
ks
Sponky karoserie, 10ks. - S10 Sponky karoserie, 10ks. - S10
L120977
skladem
76 Kč
ks

Podvozek IF14-II byl vytvořen z původního IF14, ale náš designér i týmoví jezdci si uvědomili, že jde téměř o zcela novou platformu.

Design koncept:

  • Vytvořit excelentní odezvu řízení a trakci pro jezdce všech úrovní.
  • Zlepšit stabilitu a snížit úpadek časů na kolo během druhé poloviny závodů.
  • Zvýšit výkonnost v zatáčkách pomocí zlepšeného vyvážení předních a zadních ramen zavěšení.

  • HLINÍKOVÉ SPOJOVAČKY : Všechny spojovačky jsou vyrobeny z tvrdého hliníku (duralumin) s červeným eloxováním. Vysoká pevnost a nízká váha v jednom, pomáhá držet těhlice a maximalizuje přilnavost pneumatik.
  • VYSOCE KVALITNÍ KULIČKOVÁ LOŽISKA: V celém podvozku jsou použita vysoce přesná kuličková ložiska. Pro IF14-2 je požita verze mazaná olejem, což dále snižuje odpor.
  • VYSOCE PŘESNÉ A ODOLNÉ 4.9MM OCELOVÉ ČEPY: V celém podvozku IF14-2 jsou použity odolné a vysoce přesné 4.9mm kulové čepy z tvrzené oceli s extra hladkým povrchem. Dostupné jsou i volitelné titanové čepy, které nabízejí snížení váhy cca o 8 gramů.
  • VYSOCE PŘESNÉ A LEHKÉ DVOUKLOUBOVÉ CVD POLOOSY: IF14-2 standardně nabízí vpředu dvoukloubové CVD poloosy pro výrazné omezení vibrací. Vzadu je vybaven lehkými hliníkovými poloosami.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ DVOUŘEMÍNKOVÝ POHON: Pro optimalizaci rozložení váhy a délky předního a zadního řemínku jsme otestovali všechny dostupné pozice motoru a spuru. Na základě testování a zpětné vazby, shromážděné našimi testovacími jezdci, jsme posunuli kolo spuru dopředu před motor, se zachováním původní pozice motoru z IF-14. Toto rozložení poskytlo nejlepší cit v řízení pod plynem i mimo něj a dovoluje autu udržovat konstantní tempo v průběhu celého závodu.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ SPOJKA ŘÍZENÍ S NASTAVENÍM ACKERMANNU: Z modelu IF14 byl přenesen prověřený dvouosový systém řízení, ale nyní navíc přináší spojku s nastavením Ackermannu. Použitím těchto vyměnitelných spojek je nyní možné rychle nastavit charakteristiku řízení podle aktuálních podmínek na trati.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ KARBONOVÁ PLATA PODVOZKU: Flexe podvozku je kritickým faktorem, ovlivňujícím charakteristiku řízení elektrických cestovních vozů a layout podvozku IF14-2 byl kompletně přepracován na základě dat, shromážděných z původního podvozku IF14. Tento nový design také bere v úvahu pozici a počet šroubů, použitých ke spojení přepážek a držáku motoru. Spolu s novým horním platem a můstkem nastavení flexe, může být celková flexe podvozku nastavena tak aby dokonale odpovídala všem typům tratí.
  • NOVĚ NAVRŽENÉ DRŽÁKY SPODNÍCH RAMEN A ZAVĚŠENÍ:Držáky spodních ramen následují "oddělený" styl, inspirovaný IF14, ale nyní jsou odlehčené a upevněné přímo k fixnímu bloku zavěšení na podvozku. Mezi držáky a blokem zavěšení mohou být umístěny speciální podložky pro precizní nastavení geometrie.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ SPODNÍ PŘEPÁŽKA A DRŽÁK ZAVĚŠENÍ: Držáky zavěšení jsou nyní oddělené od spodních přepážek a upevněny přímo k platu podvozku. To zvýšilo tuhost kolem přední a zadní přepážky pro přímější pocit z řízení.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ NASTAVITELNÝ DRŽÁK HORNÍCH SPOJEK: Nový horní držák spojek je nyní oddělený od horní přepážky. To dovoluje jemné nastavení jeho pozice pomocí podložek, umožňující ještě širší rozsah a vyšší jemnost nastavení geometrie.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ MŮSTEK PRO NASTAVENÍ FLEXE HORNÍHO PLATA: Flexe podvozku a její kontrola jsou klíčovými prvky, ovlivňujícími výkonnost auta na trati a proto jsme pro IF14-2 vyvinuli nový můstek pro nastavení flexe horního plata, který umožňuje nastavení flexe podvozku v zadní části auta. Flexe podvozku může být nastavena ve třech různých úrovních, pomocí výměny, nebo vyjmutí nastavitelného můstku. Díky tomu jste schopni dokonale vyvážit flexi podvozku a tuhost náklonu.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ KARBONOVÁ ZADNÍ VÝZTUHA: Dalším dílem, dodávajícím širší možnost nastavení flexe zadní části podvozku, je karbonová zadní výztuha. Charakteristika flexe spodního plata podvozku v zadní části, může být nastavena pro vyvážení mezi trakcí a řízením.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ LEHKÁ PŘEDNÍ PEVNÁ OSA: Nově navržená přední pevná osa je nyní vyrobená z lehkého plastu, s vyměnitelnými miskami. Její odolnost a lehkost pomáhá zlepšit odezvu plynu a ovladatelnost. Mohou být použity i volitelné hliníkové misky pro další redukci hmotnosti.
  • NOVĚ NAVRŽENÁ STŘEDOVÁ OSA A DRŽÁK KOLA SPURU: Nově navržené plastové středové kolo je větší (21T), nabízí lepší účinnost náhonu a minimalizuje přeskakování řemínku. Osa hřídele, uchycená k držáku motoru na konzole, má 3 kuličková ložiska a přispívá ke zvýšení pevnosti uložení středového kola a spuru.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ HLINÍKOVÝ INTEGROVANÝ DRŽÁK MOTORU: Nově navržený držák motoru, frézovaný z hliníku 7075T6, je extrémně tuhý a drží konzolu středové osy pevně na svém místě. Držák motoru obsahuje dvě vodící kola zadního řemínku pro jeho optimální napnutí a minimální přeskakování. Použitím různého počtu šroubů k uchycení k platu, lze také dále nastavit flexi podvozku.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ HLINÍKOVÝ INTEGROVANÝ DRŽÁK SERVA: Nový držák serva, frézovaný z hliníku 7075T6, má jednoduchý tvar a nízkou hmotnost, ale drží servo pevně na svém místě. Držák je upevněn k přední části podvozku pro lepší odezvu řízení a flexi podvozku.
  • NOVĚ NAVRŽENÝ DRŽÁK BATERIE: Nově navržený držák baterie umožňuje její snadnou a rychlou výměnu bez narušení flexe podvozku a podporuje baterie různé tloušťky. Navíc může být nastavena pozice baterie zleva doprava pro dovyvážení auta.
  • PRO GEAR PLANETOVÝ DIFERENCIÁL: Standardem v IF14-2 je Progear diferenciál s podporou kuličkových ložisek na osách diferenciálu a pro dlouhodobě hladký a stabilní chod. Pro snadnou údržbu mohou být misky diferenciálu vyměněny bez nutnosti rozložení těla diferenciálu. Mohou být použity i volitelné hliníkové misky pro další redukci hmotnosti.


Pokud se chystáte závodit, je vhodné přizpůsobit výběr elektroniky podle kategorie.
Příklad kategorií:

  • Stock 21.5T - 21.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
  • Stock 17.5T - 17.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
  • Stock 13.5T - 13.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
  • Modified - libovolný motor (např. 4.5T) a regulátor s časováním, schválené pneumatiky

*Konkrétní kategorie a jejich regulace se mohou na různých závodech lišit - často je požadován i výběr z předepsaných karoserií, či různá minimální hmotnost auta apod. Doporučujeme nastudovat přímo tam, kam hodláte vyrazit.

Měřítko1/10
Rozvor [mm]256
Šířka [mm]198
Typ podvozkuSilniční,Závodní
Typ motoruStřídavý,Stejnosměrný
Li-Po [čl.]2
Pohon4x4
Kategorie